• Pasūtījumi un atbalsts

    Mēs rūpējamies, lai Tava iepirkšanās ieber.lv būtu ērta, vienkārša un patīkama. Ja rodas jautājumi vai nepieciešama palīdzība ar pasūtījumu, mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava Tev palīdzēt.

    Lasīt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem
  • Piegāde un maiņa

    Mēs vēlamies, lai Tu būtu pilnībā apmierināts ar savu pirkumu! Mūsu piegāde ir ātra un uzticama, ar iespējām, kas pielāgotas Tavām vajadzībām. Ja kāda iemesla dēļ prece neatbilst gaidītajam, vienkāršā atgriešanas kārtība ļauj to viegli nosūtīt atpakaļ.

    Lasīt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem
  • Informācija par precēm

    Iepazīsti katra produkta unikālās īpašības mūsu ģiemens kolekcijā – no augstas kvalitātes sastāvdaļām līdz pārdomātam dizainam. Sniedzam detalizētu informāciju, lai Tu varētu izdarīt vislabāko izvēli.

    Lasīt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem

Klientu biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Pasūtījumi un atbalsts

Kā varu izveidot pasūtījumu?

Pasūtījuma veikšana ieber.lv ir ātra un vienkārša. Pārlūko mūsu interneta veikalu, izvēlies sev vajadzīgos produktus un pievieno tos grozam. Turpini uz norēķiniem, ievadi piegādes un maksājuma datus, un pēc apstiprinājuma mēs parūpēsimies par visu pārējo.

Kādas maksājuma metodes ir iespējamas?

Piedāvājam vairākas drošas apmaksas iespējas – pieņemam populārākās maksājumu kartes (Visa, Mastercard, American Express), PayPal un citus uzticamus tiešsaistes maksājumu risinājumus. Tavi maksājumu dati tiek aizsargāti un šifrēti, nodrošinot drošu darījumu.

Cik ilgā laikā es saņemšu savu pasūtījumu?

Mēs darām visu iespējamo, lai Tavs pasūtījums pie Tevis nonāktu ātri, droši un bez liekas kavēšanās. Mēs cenšamies apstrādāt un nosūtīt pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Pēc pasūtījuma veikšanas, lūdzu, paredzi 1–2 darba dienas tā apstrādei. Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no Tavas atrašanās vietas un izvēlētā piegādes veida, videi Latvijā 2-3 darba dienas. Precīzāku informāciju par piegādes termiņiem atradīsi mūsu mājaslapā vai sazinoties ar klientu atbalsta komandu.

Vai varēšu izsekot savu pasūtījuma piegādes ceļu?

Jā, protams! Kad Tavs pasūtījums būs nosūtīts, uz e-pastu saņemsi sūtījuma izsekošanas numuru. Izmantojot šo numuru, varēsi sekot līdzi pakas ceļam un redzēt paredzamo piegādes datumu. Ja rodas kādas problēmas ar izsekošanu, droši sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu – mēs palīdzēsim!

Ko darīt, ja man ir jautājumi vai nepieciešama palīdzība ar pasūtījumu?

Mēs esam šeit, lai palīdzētu! Ja Tev ir jautājumi vai nepieciešams atbalsts saistībā ar pasūtījumu, mūsu atsaucīgā klientu atbalsta komanda vienmēr ir gatava palīdzēt. Sazinies ar mums, izmantojot kontaktformu, e-pastu vai tālruni – mēs cenšamies sniegt ātras un noderīgas atbildes, lai Tava iepirkšanās pieredze ieber.lv būtu vienkārša un patīkama.

Klientu biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Piegāde un maiņa

Cik maksā pasūtījuma piegāde?

Piegādes izmaksas var atšķirties atkarībā no Tavas atrašanās vietas un pasūtījuma svara. Norēķinu laikā Tev būs pieejami vairāki piegādes varianti ar norādītām cenām, lai Tu varētu izvēlēties sev ērtāko un izdevīgāko risinājumu.

Vai piedāvājat piegādi ārpus Latvijas?

Jā, mēs piedāvājam starptautisko piegādi uz vairākām valstīm. Lūdzu, ņem vērā, ka piegādes laiks un izmaksas uz ārzemēm var atšķirties no piegādes Latvijā. Norēķinu laikā izvēlies savu valsti un apskati pieejamos piegādes variantus un to cenas.

Cik ilgā laikā notiek piegāde?

Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no Tavas atrašanās vietas un izvēlētā piegādes veida. Latvijā pasūtījumi parasti tiek piegādāti 3–5 darba dienu laikā. Starptautiskās piegādes var aizņemt aptuveni 7–14 darba dienas, atkarībā no galamērķa. Lūdzu, ņem vērā, ka tie ir aptuveni piegādes laiki – iespējami aizkavējumi muitas procedūru vai citu neparedzētu apstākļu dēļ.

Kāda ir jūsu preču atgriešanas kārtība?

Mēs vēlamies, lai Tu būtu pilnībā apmierināts ar savu pirkumu. Ja kāda iemesla dēļ neesi apmierināts ar pasūtīto preci, to iespējams atgriezt 30 dienu laikā no iegādes brīža, ja tā nav pakota pēc personalizeta pasūtījuma. Precei jābūt neaizvērtai, nelietotai un oriģinālajā iepakojumā, lai atgriešana būtu veiksmīga. Detalizētu informāciju par atgriešanas procesu atradīsi mūsu mājaslapas sadaļā Atgriešanas noteikumi.

Kā uzsākt preces atgriešanu?

Preces atgriešana ir vienkārša – sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Mēs sniegsim soli pa solim norādes, kā rīkoties tālāk. Lūdzu, ņem vērā, ka atgriešanas piegādes izmaksas var būt klienta atbildībā, ja vien atgriešana nav saistīta ar mūsu pieļautu kļūdu.

Ko darīt, ja mans pasūtījums atnāk bojāts vai ir problēma ar preci?

Mums ir žēl par sagādātajām neērtībām, ja esi saņēmis bojātu vai nekvalitatīvu preci. Lūdzu, nekavējoties sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu, un mēs palīdzēsim atrisināt situāciju – nepieciešamības gadījumā noorganizēsim preces nomaiņu vai atmaksu.

Klientu biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)

Informācija par precēm

Vai IEBER.LV ir vegānas vai bezglutēna preces?

Jā, ieber.lv piedāvā plašu vegānu un bezglutēna preču klāstu – sākot no garšvielām un uzkodām līdz veselīgiem našķiem. Preču aprakstos norādām sastāvu un īpašās iezīmes, lai Tu varētu iepirkties droši un apzināti.

Vai jūsu produkti ir bioloģiski sertificēti?

Daudzi ieber.lv produkti ir bioloģiski sertificēti vai audzēti dabīgi, bez ķīmiskām piedevām. Preces ar BIO marķējumu atradīsi īpaši norādītās kategorijās un preču aprakstos, lai Tu varētu izvēlēties tīru un videi draudzīgu uzturu.

Kā izvēlēties piemērotāko daudzumu ieber.lv produktiem?

Visiem produktiem vari izvēlēties sev nepieciešamo daudzumu – sākot no 25 g un saņemsi 1 iepakojumā. Ja vēlies konkrētu fasējumu (piemēram, 2 iepakojumos, jo vēleis padalīties ar draugu), norādi to pasūtījuma piezīmēs.

Kā iepakoti ieber.lv produkti?

Mūsu produkti tiek iepakoti videi draudzīgos, pārstrādājamos vai atkārtoti izmantojamos iepakojumos. Cēsīs, Pļavas ielā 13 vari arī atnākt ar savu trauku un iepirkties bez iepakojuma.

Kā pareizi uzglabāt ieber.lv beramos produktus?

Lai saglabātu kvalitāti, iesakām produktus uzglabāt sausā, vēsā un tumšā vietā – vēlams stikla vai metāla traukos ar cieši noslēgtu vāku.

Vai visas preces ir pieejamas uz vietas veikalā Cēsīs?

Lielākā daļa interneta veikala preču ir pieejamas arī ieber.lv beziepakojuma veikalā Cēsīs, Pļavas ielā 13. Ja vēlies konkrētu preci, iesakām iepriekš to rezervēt, jo piemēram sadaļā Dāvanas redzamās preces tiek saiņotas pec pasūtījuma, katram klientam individuāli.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu? Sazinies ar mums!

  Pļavas iela 13, Cēsis, LV-4101